11.4.11

Πρέπουσες Συμπεριφορές


 
            Eίσαστε έτοιμοι ;
Μπορώ να αρχίσω να βγάζω τα ρούχα μου ;
Ή μπορώ να αρχίσω να ουρλιάζω γιατί δεν μπορώ να βγάλω τα ρούχα μου…;
Ασήκωτη…
Τα πόδια μου δεν με κρατάνε.
Κρατάω ένα θυμό.
Πρέπει να κρατάς το θυμό σου
Πρέπει να μάθεις να μιλάς ευγενικά
Πρέπει να είσαι εργατικός
Πρέπει να καλλιεργηθείς
Να προσπαθείς για το καλύτερο
Προσπάθησε όσο μπορείς
Πρέπει να μάθεις να χάνεις
Πρέπει να ζητάς αυτό που σου ανήκει
Πρέπει να ανεξαρτητοποιηθείς οικονομικά
Πρέπει να είσαι καθαρή
Πρέπει να αγαπάς την αδερφή σου
Πρέπει να σέβεσαι την μητέρα σου
Πρέπει να εκτιμάς αυτό που σου προσφέρεται
Να μην είσαι αχάριστη
Και όλα θα βρούνε το δρόμο τους
Τι ώρα είναι αυτή που ξύπνησες?
Μην ξενυχτάς
Μην τρως αυτές τις αηδίες
Πρέπουσες συμπεριφορές
Μου μουδιάζουν τα έντερα μου
Πρέπουσες συμπεριφορές
(που) μουδιάζουν το στομάχι μου.
Κώδικες Συμπεριφοράς
(που) στεγνώνουν το στόμα μου.
Κώδικες Συμπεριφοράς
(που) αποσιωπούν τη σαθρότητα
του εμπορευματικού εκχυδαϊσμού.
Υπάλληλοι, μεταπτυχιακοί , απόφοιτοι
απεγνωσμένοι για εργασία
απεγνωσμένοι να αλυσοδεθούν.
Ο καθένας μόνος του.
Ο καθένας επιλέγει να είναι μόνος του.
Η μοναξιά πουλιέται σαν αναγκαιότητα .
Νεαρές γυναίκες
που αφιερώνουν το σαλόνι τους
στα τηλεοπτικά σήριαλ
και ξεχνάνε τις συναντήσεις με τις φίλες τους.
Νεαροί άνδρες
που δανείζονται τα ρούχα των rock stars και
νεαροί πιτσιρικάδες
έτοιμοι να ασπαστούν
τον ηθικισμό του καπιταλισμού.
Πρέπουσες συμπεριφορές

No comments: