11.4.11

Ένα υπέροχο πρωινό






Ένα υπέροχο πρωινό
που η αγαπημένη σου
αδειάζει όλους τους φόβους της επάνω σου
Ένα υπέροχο πρωινό
που η αγαπημένη σου έχει συνεχώς κλειστά τα μάτια της
και αλλάζει , αλλάζει συνεχώς η φωνή της
αλλάζει , αλλάζει το χρώμα των ματιών της
μεταφορτώνεται σε εκείνο το υπέροχο τέρας
που καταβροχθίζει
τις ηλιαχτίδες του ήλιου,
που καταβροχθίζει
τα παθιασμένα γλωσσόφιλα
Δεν έχει μείνει τίποτα από την αγαπημένη σου
μόνο ένα τέρας
ένα τέρας που βαριανασαίνει
ένας αναστεναγμός και ένα ουρλιαχτό
που γεμίζουν το δωμάτιο
και σε εξαφανίζουν
Χαθήκαν τα συναισθήματα που υπερβαίνουν την έκσταση και την αγάπη
τη θέση τους πήραν ουρλιαχτά μέσα στα πιο σκοτεινά δωμάτια
Εί…είμαι ακόμη εδώ….
ας έχουν ασπρίσει οι άκρες των χεριών μου
ας έχω χτίσει την βουκολική σπηλιά μου μέσα στο σπίτι μας
είμαι ακόμη εδώ…εδώ…..
Μερικές φορές η αγάπη δεν είναι αρκετή
Μερικές φορές τίποτα δεν είναι αρκετό

No comments: