10.6.07

Πληρωμένοι Βιασμοί



Το αρωμά σου βρομιάρη με ενοχλεί
Δεν θα σου ανοίξω τα πόδια μου
Ακούς πως χτυπάει η καρδιά μου ?
Ακούς?
Δε σε θέλω
Σταμάτα σταμάτα
Με πονάς
Τα νύχια σου μου γδέρνουν την πλάτη
Μην μου αφήσεις σημάδια ....
Σε παρακαλώ.....όχι........
Αχ....δεν θέλω να μου αρέσει
Δεν θέλω
Βάλτο μου πιο πολύ μέσα όλο
Σταμάτα να με φιλάς
Μη μου γεμίζεις το στήθος μου
Με το πικρό σου αίμα
Αιμοραγώ
Κοίτα!
Δεν αντέχω άλλο
Έχει ξημερώσει
Δίωξε με
Ή μάλλον πνίξε με
Βάλε μου τα χέρια σου στο λαιμό μου
Και πνίξε με!
Δεν μπορώ να αναπνεύσω.....
Ασε με ήσυχη να πεθάνω.....
Μη φεύγεις
Που πας?
Μην με αφήνεις μόνη μου...
Πονάω
Τρέμω
Φοβάμαι
Δώς μου λίγο νερό να πιώ
Μπορείς να με ντύσεις?
Κρυώνω
Μην με σφίγγεις....
Δεν είμαστε μόνοι μας?
Ποιοί είναι όλοι αυτοί?
Τι ποιοί ?
Αυτοί!
Δεν τους βλέπεις?
Δεν τους βλέπεις?
Κρύψε με......
Φύγε
Άσε με μόνη μου......
Φύγεεεεεεεεεε....................

No comments: