5.1.08

Η γιορτή του ενστίκτου



Σμαραγδότιμοι σοδομιστές
Όλα τους τα βίτσια ακατάληπτα
Κανείς δεν τους αναγνωρίζει
Κανείς δεν αναγνωρίζει το σαδιστικό τους βλέμμα
Ντύνουνε τις γυναίκες τους
με πρόστυχα πουτανιάρικα κιλοτάκια.
Οι φαντασιώσεις τους
δεν είναι καθόλου ισχνές.
Κάποιες φορές τίποτα δεν είναι τσάμπα
Όλα πληρώνονται
Μια πίπα, διπλό γαμήσι, μαστίγωμα
300 ευρώ την ώρα.
Ντύσε με
στόλισε με σαν ξεκολιάρα και πάρε με...
Δεν αποδεσμεύομαι
από τις υποχρεώσεις της ερωμένης σου.
Η ονειρεμένη σου μοιάζει με άγρια γιογκίνι
που ψιθυρίζει
ταντρικές μάντρες
με συνοδεία τυμπάνων
και ωδές μοναχών.
Η αγρία γιογκίνι που ψάχνεις
είναι
τη μια στιγμή ζωντανή
την άλλη πεθαμένη.
Ήτανε φωτεινή, εκθαμβωτική,
γεμάτη ζουμιά στα μπούτια της,
τα μάτια της αναποδογυρισμένα
από την ηδονή που της πρόσφερες,
το κορμί της κόκκινο, ερεθισμένο,
σημαδεμένο.
Ήτανε υποχρεωμένη να είναι υπάκουη,
πρόθυμη και υπάκουη.
Έσβησε, στέγνωσε, στέρεψε,
μιζέριασε μέσα στο υπέροχο όνειρο σου.
Ρυτίδωσαν οι απολαύσεις της
Οι απολαύσεις της ρυτίδωσαν
Η γυμνή ωμότητα του ενστίκτου
Μια αγριεμένη νύμφη των υποχθόνιων νυκτελίων.
Όλοι μεθυσμένοι, εκστασιασμένοι,
μανιασμένοι με λύσσα
από τα ψυχεδελικά ποτά
της γιορτής του ενστίκτου.
Γιορτάζει η καλοσύνη απόψε
Γιορτάζει ο έρωτας
Γιορτάζει η αγάπη
Γιορτάζει ο αυθορμητισμός
Γιορτάζουν τα βαθιά ένστικτά μας απόψε.
Γιορτάζει ο πόθος, η κάβλα, η τρέλα.
Γιορτάζουν οι αφροί
που ξεχειλίζουν απ’ όλο μου το κορμί.
Γιορτάζουν οι αφρισμένες μου επιθυμίες
γεμάτες κάβλα.
Γιορτάζουν τα βαθιά ένστικτά μας απόψε
Γιορτάζει η λύσσα μας για ελευθερία.
Όλοι χορεύουν στο ρυθμό της μέθης τους
Φιλιούνται, αγγίζονται, χαϊδεύονται.
Στη μέση είναι ο βωμός τους
Ο καθένας έχει στάξει μια σταγόνα αίμα
Έχουν θυσιάσει ένα θέλω τους
Όλοι μαζί ολόγυμνοι
Ο ένας γλύφει τον άλλον
Αχ, πόσο θέλω να σφίξω τα στήθη σου
Να πιπιλίσω τις ρόγες σου
Να πιάσω μέσα στη χούφτα μου το μουνί σου
Σήμερα γιορτάζουν τα βαθιά ένστικτα μας.

14 comments:

Anonymous said...

Διάβασα με μεγάλη προσοχή όλα τα ποιήματά σας και τα βρίσκω πολύ καλά , κάποια βέβαια αρκετά ( σοβαρά ) ή αν θέλετε βαριά . Θα μου επιτρέψετε όμας να παρατηρήσω ότι στο χώρο αυτό της φιλοξενίας των σκέψεων σας δεν μπορούν να έχουν θέση οι περισσότερες εικόνες που παρουσιάζετε με τόσο – απλό – και εύκολο τρόπο που έτσι νομίζω ότι χάνεται κάθε σοβαρότητα των σκέψεών σας αλλά και της σελίδας αυτής που την βρήκα τυχαία από κάποιο έντυπο με το ποίημά σας . Συνεχίστε να γράφετε τις σκέψεις σας που βοηθούν εσάς αλλά και εμάς .
Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Anonymous said...

... Ο καθένας εχει στάξει μια σταγόνα αίμα
Έχουν θυσιάσει ένα θέλω τους
Όλοι μαζί ολόγυμνοι
Ο ένας γλύφει τον άλλον
Αχ, πόσο θέλω να σφίξω τα στήθη σου
Να πιπιλίσω τις ρόγες σου
..Να πιάσω μέσα στη χούφτα μου το μουνί σου
..Σήμερα γιορτάζουν τα βαθιά ενστιτά μας.

Αυτό που διάβασα έχει να κάνει με την απλή μας ζωή ή όχι ? είναι η μαρτυρία έργο ? Νομίζω ότι θα πρέπει να διαγράψετε τότε κάποια άλλα ποιήματά σας που δεν μπορούν να ταυτίζεστε με την ηρωίδα ή τον ιστορικό . Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη ότι χάνεται πιά η σοβαρότητα των σκέψεων σας νε πολλές εικόνες σας – γυμνές- .. από την άλλη πλευρά έχετε υπέροχα στοιχεία και – υλικά Video – που χάνεται κάποιος αναγνώστης τι να κρατήσει και τι όχι από τον δημιουργό του χώρου αυτού . Ξέρετε ότι η εύκολη γλώσσα δεν είναι η απλή γραφή της έκφρασης και θεωρώ το έργο σου – εύκολο- έκφραση που μπορεί να μυρίσει κανείς και να δει την προχειρότητά του στις λέξεις λές και έπρεπε να γράψετε κάτι για να γράψετε ! Ξέρετε αν κάνεις μία βόλτα σε κάθε γλώσσα μπορείς να ακούσης αυτά που εσύ γράφεις σε αυτό το έργο σου τόσο απλά .. μην σπαταλάς λοιπόν την δύναμή σου με κάτι –φτηνό- ! Όλα σου τα έργα έχουν κάτι καλό που μπορούν να δώσουν το καλύτερο μην χάσεις την ευκαιρία να προσφέρεις στους υπόλοιπους αυτό που μπορούν να μάθουν , που δεν ξέρουν !
Ευχαριστώ

Anonymous said...

Τι γράφεται για την γυναίκα σήμερα που είναι αποδεκτό, θεμιτό, και αναμενόμενο να διαφημίζονται παγωτά με φωτογραφίες γυναικών που τα γλύφουν (παραπέμποντας σε προφανείς σεξουαλικές εικόνες) .. που είναι απόλυτα φυσιολογικό μία γυναίκα να θεωρείται ιδανική για το κορμί, και όχι το μυαλό της που είναι τιμή για τον άνδρα να είναι “γαμιάς” και κρυφό προσόν μίας γυναίκας “νυφομανής” κ.τ.λ.
Νομίζω ότι το πρώτο σου έργο μοιάζει κάπως έτσι σαν την εύκολη διαφήμιση της απλής γυναίκας .
Σίγουρα δεν είναι αυτή η πραγματική εικόνα του όλου έργου - Νομίζω ότι θα πρέπει – να μην ταυτιστεί το έργο σας με τις πρώτες εικόνες σας . Πρώτα τρέχει το έργο και φώτογραφικό σας υλικό . Γενικά καλή προσπάθεια .
E;inai diaforetik;o apo k;aue ;allo poy ;omvw x;anetai me thn apl;otht;a toy kai me tiw eik;onew !.

Σίσσυ Δουτσίου / Sissy Doutsiou [ a.k.a. Sissy Stardust] said...

Καλό θα ήταν να αποσαφινήσουμε κάποια πράγματα...Για το Κενό Δίκτυο (καλλιτεχνική και φιλοσοφική ομάδα στην οποία συμμετάσχω) δεν αναγνωρίζεται ο διαχωρισμός ποίησης, video, μουσικής και σκηνογραφίας μιας και όλα αυτά τα στοιχεία διαπλέκονται αλληλοσυμπληρωνόμενα στην ειδική συνθήκη περιοδικής δημόσιας παρουσίασης του ποιητικού λόγου της ομάδας με την επονομασία "Περιβάλλοντα Λέξεων/multi media δρώμενο ποίησης" (από το 1991 έως σήμερα).
Τα ποίηματα αυτά (όπως και τα ποιήματα των υπόλοιπων ποιητών του Κενού Δικτύου) είναι γραμμένα για να διαβάζονται σε πλατείες, σε δημόσιες διαμαρτυρίες, σε στιγμές ανοιχτών κοινωνικών συνευρέσεων και πλατφόρμες συλλογικής δημιουργίας, εκεί που οι καλλιτέχνες του video, οι d.j.s και οι ποιητές συναντιούνται και αυτοσχεδιάζουν με ξαφνικές πηγαίες εμπνεύσεις, εκεί που το electro-techno συναντά την Τέχνη του Κενού ή την πολιτική αφαίρεση ή την πορνογραφία και τα ζευγάρια φιλιούνται ερεθισμένα αδιαφορώντας για την ποιήτρια που διαβάζει συντονισμένη με τους μουσικούς και τους οπτικούς καλλιτέχνες. Αμυδρές εκλάμψεις αυτής της υπέροχης αίσθησης ίσως οι αναγνώστες να δούν να εμφανίζονται σε αυτό το blog...(αν και ίσως αυτό είναι αδύνατον...).Παρ'όλα αυτά όταν ο δυνατός ήχος της μουσικής ή η χρήση της φωτογραφίας ή η χρήση του video υπερβαίνει κάποιες φορές την δύναμη των λέξεων (γεγονός που για έναν "ποιητή" είναι κόλαση αλλά για μια πολυεκφραστική καλλιτέχνη που ασχολείται και με την φωτογραφία και με την μουσική και με την ποίηση...είναι παράδεισος), Ίσως, σε μια δεύτερη "ανάγνωση" αυτός να είναι ένας όμορφος τρόπος για να εκτιναχθούν οι λέξεις ακόμα πιο βαθυά στο υποσυνείδητο της δημιουργού και των φίλων της.
Επίσης όλες αυτές οι κυρίες και οι κύριοι που πιθανών βρίσκουν φτηνές τις λέξεις μου και φτηνό τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις εμπειρίες μου για να περιγράψω την ζωή στις σύγχρονες νεκροπόλεις, για αυτούς που ενοχλούνται από τις "νυμφομανείς με τα βρεγμένα μουνιά" ,τις "καριόλες που γαμιούνται …" και τα φαντάσματα που στοιχειώνουν τις νύχτες της υπόγειας πόλης ή για αυτούς που αναζητούν εδώ μια "σοβαρή" λεσβιακή ποίηση ή μια "νέα πολιτικοποιημένη-φεμινιστική φωνή"...συγνώμη...αλλά δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες σε αυτό το χώρο των δαιμονισμένων κοριτσιών, των φτηνών συναλλαγών, της ερεθισμένης αυθόρμητης πράξης και της αηδίας για κάθε τι που περιγράφεται ως "σύγχρονος νεο-ελληνικός πολιτισμός"...
Τελειώνοντας θα ήθελα να υπερασπιστώ τις βρώμικες λέξεις που περιγράφουν θεσπέσειες πράξεις ηδονής, τις σεξουαλικές φωτογραφίες που διαγράφουν την ανέραστη κουλτούρα των υπουργείων και τον νεο-ρομαντισμό που ζητά την οργιαστική ζωή και την απελευθέρωση των επιθυμιών.
Ελπίζω να συνεχίσετε να επικοινωνήτε μαζί μου...
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας.

Anonymous said...

Καλό θα ήταν να αποσαφινήσουμε κάποια πράγματα...Για το Κενό Δίκτυο (καλλιτεχνική και φιλοσοφική ομάδα στην οποία συμμετάσχω) Το παραπάνω δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί το αναφέρετε αν αυτό απαντάται σε εμένα ή συνολικά στα σχόλια . Όμως ας δούμε για αυτό που εγώ γράφω και πιστεύω . Πρώτον η ένταξή σας στο κενό δίκτυο δείχνει την σοβαρότητα που έχετε σαν άτομο που αντιπαλεύει μέσα στο σύστημα και που αυτό μέσα από τις δραστηριότητες του Κ.Δ. αυτό έχει γίνει αποδεκτό στις κοινωνικές ομάδες . Όμως δεν κατάλαβα η γενικότερη απάντησή σας τι σχέση μπορεί να έχει με αυτό που ο κάθε αναγνώστης διαβάζει , σχολιάζει στον συγκεκριμένο χώρο των έργων σας που είναι ECSTATIC POETRY written by Theodosia Doutsiou και όχι του Κ.Δ. (ΔΕΝ σχολιάζει το Κ.Δ.) που αρκετές φορές έχω επισκεφθεί το χώρο γιατί βρίσκω ενδιαφέροντα κείμενα , προσελκύομαι από τις πολιτικές , πολιτιστικές θέσεις του κ.τ.λ. Αυτό που εγώ προσωπικά –είδα- μέσα στο χώρο ECSTATIC POETRY written by Theodosia είναι μία σειρά ποιημάτων , βίντεο και φωτογραφίες που φυσικά δένουν με κείμενα αλλά και με την γενικότερη φιλοσοφία του χώρου που όμως δεν έχουν να κάνουν με την πολιτική , πνευματική πολιτιστική κουλτούρα του δημιουργού αλλά με την εμφάνιση της σελίδας την διάταξη των φωτογραφιών κ.τ.λ. που εγώ θα ήθελα να διαβάσω ένα κείμενο σας , ένα ποιητικό σας έργο και να μου έχετε τις φωτογραφίες σε Link ώστε εγώ να επιλέξω το διάβασμά τους . Για να πάω να βρω το αρχικό σας έργο θα πρέπει να περάσω όλα αυτά που έχετε στην σελίδα σας ( κουραστικό ) αν θέλετε αλλά και μου επιβάλετε έτσι το να δω αυτό που εσείς θέλετε χωρίς καν να με αφήσετε να κάνω εγώ την επιλογή μου ! Στο κείμενό σας – απάντηση - αναφέρεστε σε αυτούς που γράφουν κάποιο σχόλιο και γράφετε μάλιστα .. Επίσης όλες αυτές οι κυρίες και οι κύριοι που πιθανών βρίσκουν φτηνές τις λέξεις μου και φτηνό τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις εμπειρίες μου για να περιγράψω την ζωή στις σύγχρονες νεκροπόλεις, για αυτούς που ενοχλούνται από τις "νυμφομανείς με τα βρεγμένα μουνιά" ,τις "καριόλες που γαμιούνται …"
ΔΕΝ διάβασα σε κανένα σχόλιο κάτι τέτοιο απλά από κάποιους αναφέρθηκαν τα στοιχεία του όλου έργου σας που εγώ προσωπικά το βρίσκω σύγχρονο , απλό στη γλώσσα του αλλά και εύκολο γραφής αλλά και διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα έργα σας . Νομίζω ότι η απάντησή σας είναι πέρα για πέρα παραλογική αλλά και επιθετική χωρίς σοβαρούς λόγους . Μία καλή κριτική είναι σπουδαία όταν έχει τα στοιχεία της κριτικής και στα σχόλια που διάβασα υπήρχαν αυτά και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν τις δέχεστε καλόπιστα σαν καλλιτέχνης αλλά τις είδατε σαν – πολιτικός -

Anonymous said...

Καλό θα ήταν να αποσαφινήσουμε κάποια πράγματα...Για το Κενό Δίκτυο (καλλιτεχνική και φιλοσοφική ομάδα στην οποία συμμετάσχω) Το παραπάνω δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί το αναφέρετε αν αυτό απαντάται σε εμένα ή συνολικά στα σχόλια . Όμως ας δούμε για αυτό που εγώ γράφω και πιστεύω . Πρώτον η ένταξή σας στο κενό δίκτυο δείχνει την σοβαρότητα που έχετε σαν άτομο που αντιπαλεύει μέσα στο σύστημα και που αυτό μέσα από τις δραστηριότητες του Κ.Δ. αυτό έχει γίνει αποδεκτό στις κοινωνικές ομάδες . Όμως δεν κατάλαβα η γενικότερη απάντησή σας τι σχέση μπορεί να έχει με αυτό που ο κάθε αναγνώστης διαβάζει , σχολιάζει στον συγκεκριμένο χώρο των έργων σας που είναι ECSTATIC POETRY written by Theodosia Doutsiou και όχι του Κ.Δ. (ΔΕΝ σχολιάζει το Κ.Δ.) που αρκετές φορές έχω επισκεφθεί το χώρο γιατί βρίσκω ενδιαφέροντα κείμενα , προσελκύομαι από τις πολιτικές , πολιτιστικές θέσεις του κ.τ.λ. Αυτό που εγώ προσωπικά –είδα- μέσα στο χώρο ECSTATIC POETRY written by Theodosia είναι μία σειρά ποιημάτων , βίντεο και φωτογραφίες που φυσικά δένουν με κείμενα αλλά και με την γενικότερη φιλοσοφία του χώρου που όμως δεν έχουν να κάνουν με την πολιτική , πνευματική πολιτιστική κουλτούρα του δημιουργού αλλά με την εμφάνιση της σελίδας την διάταξη των φωτογραφιών κ.τ.λ. που εγώ θα ήθελα να διαβάσω ένα κείμενο σας , ένα ποιητικό σας έργο και να μου έχετε τις φωτογραφίες σε Link ώστε εγώ να επιλέξω το διάβασμά τους . Για να πάω να βρω το αρχικό σας έργο θα πρέπει να περάσω όλα αυτά που έχετε στην σελίδα σας ( κουραστικό ) αν θέλετε αλλά και μου επιβάλετε έτσι το να δω αυτό που εσείς θέλετε χωρίς καν να με αφήσετε να κάνω εγώ την επιλογή μου ! Στο κείμενό σας – απάντηση - αναφέρεστε σε αυτούς που γράφουν κάποιο σχόλιο και γράφετε μάλιστα .. Επίσης όλες αυτές οι κυρίες και οι κύριοι που πιθανών βρίσκουν φτηνές τις λέξεις μου και φτηνό τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις εμπειρίες μου για να περιγράψω την ζωή στις σύγχρονες νεκροπόλεις, για αυτούς που ενοχλούνται από τις "νυμφομανείς με τα βρεγμένα μουνιά" ,τις "καριόλες που γαμιούνται …"
ΔΕΝ διάβασα σε κανένα σχόλιο κάτι τέτοιο απλά από κάποιους αναφέρθηκαν τα στοιχεία του όλου έργου σας που εγώ προσωπικά το βρίσκω σύγχρονο , απλό στη γλώσσα του αλλά και εύκολο γραφής αλλά και διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα έργα σας . Νομίζω ότι η απάντησή σας είναι πέρα για πέρα παραλογική αλλά και επιθετική χωρίς σοβαρούς λόγους . Μία καλή κριτική είναι σπουδαία όταν έχει τα στοιχεία της κριτικής και στα σχόλια που διάβασα υπήρχαν αυτά και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν τις δέχεστε καλόπιστα σαν καλλιτέχνης αλλά τις είδατε σαν – πολιτικός - Κατά λάθος έχει φύγει χωρίς την υπογραφή μου θα συνεχ. με άλλο σχολιό μου

Anonymous said...

Στο δικό μου σχόλιο σας είπα .. μην σπαταλάς λοιπόν την δύναμή σου με κάτι –φτηνό- ! Όλα σου τα έργα έχουν κάτι καλό που μπορούν να δώσουν το καλύτερο μην χάσεις την ευκαιρία να προσφέρεις στους υπόλοιπους αυτό που μπορούν να μάθουν , που δεν ξέρουν ! Αν θεωρείται λοιπόν την λέξη μου –φτηνό- σαν προϊόν και με την απάντησή σας .. Επίσης όλες αυτές οι κυρίες και οι κύριοι που πιθανών βρίσκουν φτηνές τις λέξεις μου και φτηνό τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις εμπειρίες μου κ.τ.λ. ΕΧΕΤΕ κάνει μεγάλο λάθος και μαρτυράει ότι δυστυχώς ότι δεν διαβάσατε ολόκληρο το σχόλιό μου γιατί εκεί θα βρίσκατε τα πραγματικά στοιχεία της κρητικής μου - Όλα σου τα έργα έχουν κάτι καλό που μπορούν να δώσουν το καλύτερο μην χάσεις την ευκαιρία να προσφέρεις στους υπόλοιπους αυτό που μπορούν να μάθουν , που δεν ξέρουν !- Στην γλώσσα μου - φτηνό - για κείμενα , ποιήματα δεν σημαίνει πρόστυχο αλλά λίγο , ελάχιστο , μικρό και όχι μεγάλο ( από λέξεις , λεξιλόγιο ) , ερμηνεία . Αν διαβάσετε λοιπόν το κείμενό μου θα δείτε πώς και πού βάζω την λέξη – φτηνό – που για μένα είναι έτσι ! Σε άλλο σημείο της απάντησή σας αναφέρεστε στην ποιητική έξοδο με τον συνδυασμό της μουσικής κ.τ.λ. που πραγματικά έχει να κάνει με ότι καλύτερο στοιχείο για την παρουσίαση που όμως δεν έχει να κάνει με την σελίδα σας γιατί αυτό – εγώ- δεν το είδα σε κανένα βίντεο σας όπως και φωτογραφίες σας από αυτά που αναφέρετε στην απάντησή σας . Τέλος θεωρήστε τα σχόλιά μου – απλή – κρητική στο συγγραφικό σας έργο και ΟΧΙ στις υπόλοιπες δραστηριότητες σας που είναι θετικές , αξιόλογες και που σας τιμά ιδιαίτερα για τις ανησυχίες σας μέσα από το Κενό Δίκτυο κ.τ.λ.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .

Anonymous said...

Αρχικά θα ήθελα να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την απάντησή σας στο σχόλιό μου αν και δεν ήταν μόνο για μένα . Την σελίδα σας την βρήκα από σχετικό περιοδικό που φιλοξενούσε ένα από τα ποιήματά σας και εκεί δεν αναφέρεται ως σελίδα του κενού δικτύου και αυτό είναι μία απάντηση σε αυτό που αναφέρεστε . Γνωρίζω την σελίδα του κενού δικτύου και είμαι επισκέπτης της , όπως γνωρίζω το σπουδαίο ρόλο παρέμβασης του , την σπουδαία παρουσίασή του σε…. αλλά δεν κατάλαβα γιατί αυτό θα πρέπει να ταυτιστεί με το έργο σας ? Το σχόλιό μου δεν ήταν για την παρεμβατικότητα των στοιχείων των ανθρώπων του κενού δικτύου αλλά για κάποιον δημιουργό έργων έκφρασης σκέψεων , στοχασμών κ.τ.λ. Δεν ξέρω γιατί αυτή η συνεχόμενη επιθετικότητάς σας στο κείμενο απάντησης . Το δικό μου σχόλιο έχει να κάνει με την δομή και την αισθητική της σελίδας και ΟΧΙ την δική σας και των ανθρώπων του κενού δικτύου, έχει να κάνει με την δική μου αισθητική που στην απάντησή σας στο τελευταίο κομμάτι … - Τελειώνοντας θα ήθελα να υπερασπιστώ τις βρώμικες λέξεις που περιγράφουν θεσπέσειες πράξεις ηδονής, τις σεξουαλικές φωτογραφίες που διαγράφουν την ανέραστη κουλτούρα των υπουργείων και τον νεο-ρομαντισμό που ζητά την οργιαστική ζωή και την απελευθέρωση των επιθυμιών. – δεν κατάλαβα γιατί πράγμα αναφέρεστε που να έχει σχέση με τα σχόλιά μου αλλά ας μου επιτραπεί να πω και των άλλων που έφρασαν -ταπεινά- την γνώμη τους .
Θα ήθελα πριν το τέλος να παρατηρήσω ότι άλλο πράγμα να λέω-γράφω – ότι το ή τα έργο – έργα σας είναι για τα σκουπίδια – που δεν το έγραψα- αλλά και δεν είναι για εκεί και άλλο πράγμα να λέω-γράφω ότι αυτό ή εκείνο δεν μου αρέσει και έχω το δικαίωμα να το συγκρίνω με κάτι άλλο – δικό σας – που εγώ αυτό έκανα . Ναι δεν μου αρέσουν οι φωτογραφίες (γενικά) – όχι- αυτές που εσείς επιλέξατε και θα προτιμούσα να έχω ένα κείμενο πρώτα για να το διαβάσω και κατά επιλογή μου να δω και τις φωτογραφίες και αν θέλετε να διαβάζω το βιβλίο μου .. με κείμενο φωτογραφία , κείμενο φωτογραφία κ.τ.λ. και όχι να μου δίνετε εικόνα πρώτα και μετά να πατάω την –σύνδεση- για να διαβάσω το έργο σας .
θα ήθελα να σας κάνω σχετικά σχόλια πάνω στα υπόλοιπα έργα σας αλλά από το κείμενό σας – απάντηση σε όλους – νομίζω ότι είμαι λίγος , ενοχλητικός και όχι καλοδεχούμενος με τα σχόλιά μου αφού η επιθετικότητα σας είναι η απόδειξη .
Δεν θα σταματήσω να παρατηρώ τις δραστηριότητες του κενού δικτύου και των ανθρώπων που το βάζουν στην πρώτη γραμμή της τέχνης κ.τ.λ. και λυπάμαι αν –εσείς- δεν καταλάβατε τι σημαίνει κρητική στην τέχνη , στον δημιουργό στον επαναστάτη της σκέψης . Και στα έργα σας – που είναι – θαυμάσια μήπως πρέπει να υπογράφεται όχι με το όνομά σας αλλά με του κενού δικτύου ? γιατί η απάντησή σας στα σχόλια μόνο αυτή την υπογραφή δεν φέρει .

Anonymous said...

Η απάντησή σας – σχόλιό σας πάνω στο δικό μου σχόλιο αλλά και στα σχόλια των άλλων εμένα δεν με ικανοποιεί γιατί σταματήσατε σε ένα μικρό κομμάτι και μόνο .
Πριν συνεχίσω θα ήθελα να ξεκαθαρίσω την τοποθέτησή σας για το κενό δίκτυο . Ανήκω σε μία ομάδα ανθρώπων που λατρεύουν την τέχνη σε όλα τα επίπεδα της και σε καμία περίπτωση δεν μου επιτρέπεται να – σχολιάσω- την δυναμική παρουσίαση του κενού δικτύου στην τέχνη . ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ κριτική σε έργο του κενού δικτύου αλλά σε έναν δημιουργό που μπορούσε να ανήκει σε οπουδήποτε κοινωνική ομάδα , πολιτική , πολιτιστική κ.τ.λ. Ανήκουστο ίσως, και δικαιολογημένο το ξάφνιασμά σας, αλλά γιατί; όπως σας έγραψα στο σχόλιό μου ότι ..Νομίζω ότι το πρώτο σου έργο μοιάζει κάπως έτσι σαν την εύκολη διαφήμιση της απλής γυναίκας . ! Αυτό δεν έχει να κάνει με κάτι κακό στο έργο σας αλλά στον τρόπο διαχείρισης της γλώσσας , της έννοιας και της δομής σε μία σύγκριση με το τι προιγούμενα που εχω διαβάσει από εσένα . ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ έγραψα ότι.. Σίγουρα δεν είναι αυτή η πραγματική εικόνα του όλου έργου - Νομίζω ότι θα πρέπει – να μην ταυτιστεί το έργο σας με τις πρώτες εικόνες σας . Πρώτα τρέχει το έργο και μετά το φώτογραφικό σας υλικό . Μα δεν είναι φυσικό να διαβάσω και μετά να δώ ?? ΔΕΝ σχολίασα την υπέροχη εργασία των βίντεο σας που – είναι – πιστεύω συλλογική εργασία ανθρώπων του κενού δικτύου αλλά θα τα ήθελα δίπλα στο κείμενο σας που με την ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή να τα δώ . Στο σχόλιό μου σας έγραψα ότι.. Γενικά καλή προσπάθεια .Είναι διαφορετικό από κάθε άλλο που όμως χάνεται με την απλότητα του και με τις εικόνες .! Αν αυτό δεν είναι κρητική καλόπιστη τότε τι είναι η δική σας απάντηση όταν γράφετε .. Επίσης όλες αυτές οι κυρίες και οι κύριοι που πιθανών βρίσκουν φτηνές τις λέξεις μου και φτηνό τον τρόπο που χρησιμοποιώ τις εμπειρίες μου για να περιγράψω την ζωή κ.τ.λ. και πιο κάτω … για αυτούς που ενοχλούνται από τις "νυμφομανείς με τα βρεγμένα μουνιά" ,τις "καριόλες που γαμιούνται … κ.τ.λ. ΣΕ αυτό σας απαντώ με ένα ολοκληρωμένο κείμενο που αναφέρομαι και στο σχόλιό μου γιατί εγώ όπως και εσείς, ανήκουμε σε μία βαθιά σχιζοφρενική κοινωνία: που είναι αποδεκτό, θεμιτό, και αναμενόμενο να διαφημίζονται παγωτά με φωτογραφίες γυναικών που τα γλύφουν (παραπέμποντας σε προφανείς σεξουαλικές εικόνες), που είναι απόλυτα φυσιολογικό μία γυναίκα να θεωρείται ιδανική για το κορμί, και όχι το μυαλό της, που είναι τιμή για τον άνδρα να είναι “γαμιάς” και κρυφό προσόν μίας γυναίκας “νυφομανής” Αλλά, που στις φυλακές και στα στρατόπεδα η σεξουαλική υγιεινή δεν αναγνωρίζεται, που για τις μεγαλύτερες ηλικίες το σεξ είναι ταμπού ακόμα και να το συζητάς, που η προσπάθεια να επιτευχθεί το ανέφικτο οδηγεί σε αμφίβολες και επικίνδυνες ιατρικές επεμβάσεις, που η σεξουαλικότητα είναι αποδεκτή μόνο όταν αφορά το αντίθετο φύλλο, και όχι το ίδιο, που επτά στις δέκα βρισιές μας είναι σεξουαλικού περιεχομένου, που η καθολική εκκλησία (τρίτη ή τέταρτη θρησκεία στον κόσμο σε πλήθος πιστών, αν δεν κάνω λάθος) δεν έχει ακόμα επιτρέψει το προφυλακτικό(!), που όταν μία γυναίκα αποφασίσει να απέχει (για άλφα-βήτα λόγους) είναι “ψυχρή” και ένας άνδρας “ανίκανος”, που βουλευτές παραιτούνται γιατί δεν ταιριάζουν με την “γενική σεξουαλική ηθική” όταν αποκαλύπτονται ομοφυλόφιλοι, που για να αγοράσεις προφυλακτικά, ειδικά αν είσαι γυναίκα, πρέπει να περάσεις απο το γδύσιμο του φαντασιόπληκτου περιπτερά, ούτε λόγος αν τα προφυλακτικά σου έχουν γεύση μπανάνα, που η “νυμφομανής” γυναίκα όταν γυρίζει την πλάτη της γίνεται “πουτάνα”. Και που, φυσικά, το sex είναι ταμπου: το βλέπουμε, μιλάμε για αυτό, το θεωρούμε απαραίτητο διαφημιστικό προσόν, αλλά προς θεού - δεν το κάνουμε εμείς.
(’Η το κάνουμε - αλλά μόνο πολύ και καλά)
Εν ολίγοις, πρόκειται για μία απόλαυση συχνή (για τους τυχερούς) όσο το φαγητό, απαγορευμένη όσο η κόλαση. Μία κοινωνική απαίτηση, που όμως δεν βρίσκει όσες διόδους πιέζεται να βρει, και δημιουργεί -λογικά- εκρήξεις. Αυτή η σχιζοφρένεια μοιάζει λίγο να διαλύεται, σαν τον καπνό που δεν ξέρεις τι τον προκαλεί (και καμιά φορά δεν τον αντιλαμβάνεσαι καν, αλλά σου κρύβει την θέα) απο την μοναδικής λογικής καταναλωτική ανάγκη:
Μία εταιρεία, που πουλάει απόλυτα νόμιμο προϊόν, που ειδικεύεται στην απόλαυση του έρωτα, να διαφημίσει το προϊόν της. Παρότι θεωρώ τον εαυτό μου ανοιχτό στο θέμα της απόλαυσης και της ηδονής, καμιά φορά ο καπνός καλύπτει και το δικό μου μυαλό: αυτή η διαφήμιση με κάνει να ξαφνιάζομαι για μερικά δευτερόλεπτα, να αντιλαμβάνομαι το προφανές, και το αρχικό μου σχόλιο ήταν έτσι ξαφνικό για μερικά δευτερόλεπτα, γιατί όταν είχα διαβάσει το ποίημά σου για – τον χρόνο που έσβησε για τον χρόνο που εξατμίστηκε - ΔΕΝ θα μπορούσα να μην γράφω αυτό το σχόλιό μου πιστεύοντας ότι έχεις μέσα σου κάθε σκέψη δημιουργίας σαν - Theodosia Doutsiou – που εμπνέεται από την ζωή μας , την ζωή της εμπνέεται από τους συντρόφους της από τα δήθεν κ.τ.λ. Καλή συνέχεια στο έργο σου , μάθε να ακούς , να δέχεσαι , να εκτιμάς τον χρόνο που κάποιος σου γράφει , να κάνεις αυτοκριτική να δέχεσαι το λάθος σου και να μην ντραπείς ποτέ να το ομολογήσεις δημόσια .

Anonymous said...

Τα έργα σας είναι καλά …. Όμως αυτά που διάβασα σαν απάντηση σας σε σχετικά σχόλια νομίζω ότι είναι αρκετά επιθετικά αλλά κάπως εγωιστικά όταν στο έργο σας ..
Όλοι κοιτάνε κάτω
με σκυμμένο το κεφάλι
όλοι προς τα μια κατεύθυνση
εκεί είναι σίγουροι όλοι τους
μέχρι να πάθουνε νευρικό κλονισμό.
Την πρώτη φορά το κρύβουν
τη δεύτερη το αναγνωρίζουν
την τρίτη το παρερμηνεύουν.
Κάθε φορά ένα λάθος
κάθε φορά χιλιάδες βήματα πίσω.
Την τελευταία φόρα
αγοράζουν ηρεμιστικά , αντικαταθλιπτικά
αποκοιμίζονται με προζάκ.
Εσείς τι από όλα αυτά αναγνωρίσατε ? Υπάρχει κανόνας στα σχόλια ? Αν ναι τον ακολουθήσατε ?? ΟΧΙ ! αυτό δεν το είδα . Αυτό που είδα όμως στα έργα σας είναι ότι έχετε ένα ανοιχτό παράθυρο και από εκεί βγαίνουν οι σκέψεις σας οι ανησυχίες σας για …. Θα ήθελα να δω να γράφετε την πραγματική πνευματική απάντηση σας σε κάθε σχόλιο και ΟΧΙ την απάντηση για όλους εκείνους που σας κάνουν – δύσκολη , αυστηρή – κριτική . Τέλος θα ήθελα να μάθω αν όλα αυτά που διάβασα και είδα μέσα στη σελίδα αυτή είναι έργα από το κενό δίκτυο ή δικά σας . Γιατί τα βίντεο μπορώ να το δεχτώ αλλά μοιράζεστε και σας αυτές τις σκέψεις και στα ποιήματά σας ώστε να βγει το τελικό αποτέλεσμα ? Η σελίδα σας έχει ονοματεπώνυμο και αυτό τα λέει όλα και θεωρώ ότι η απάντηση που δώσατε –συνολικά- στα σχόλια είναι αταίριαστη με την φιλοσοφία που γράφετε , είναι πέρα για πέρα άστοχη . Κρατάω την υπέροχη παρουσίαση σας από το δρώμενο ποίησης στο - περιβάλλοντα λέξεων – αλλά και την γενικότερη παρέμβαση του κενού δικτύου σήμερα .

Anonymous said...

Θα σας παρακαλέσω να δείτε την σελίδα στη παρακάτω διεύθυνση και μετά θεωρείστε τα σχόλιά μου –όπως εσείς – θέλετε .!

http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&op=viewPost&pid=11421

Anonymous said...

http://www.musicheaven.gr
/html/modules.php?name=Blog&file=
page&op=viewPost&pid=11421

KAI

http://www.musicheaven.gr/html/
modules.php?name=Blog&file=page&
blogger=tren

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα από τον αριθμό των σχολίων που γράφτηκαν για το συγκεκριμένο ποιήμα. Εντυπωσιάστηκα όχι γιατί πρόκειται για ένα καλό ή κακό ποίημα -δεν με με ενδιαφέρει να αποτελέσω άλλον ένα κριτή ενός προσωπικού ταξιδιού όπως είναι η ποίηση-αλλά επειδή οι πιο οικείες μας εικόνες εξακολουθούν να προκαλούν και να ενοχλούν. Τελικά αυτά τα σχόλια γράφτηκαν για το ίδιο το ποίημα ή για το μουνί που φωτογραφίζεται ηδονικό και ρεαλιστικό; Πότε θα πάψουμε να κουβαλάμε όλο αυτό τον ηλίθιο συνητηριτισμό στο εγώ μας και θα σταματήσει να μας σοκάρει η γύμνια...Ναι ένα μουνί, όπως αυτό που μας γέννησε, ένα μουνί όπως αυτό που που επιθυμούμε να χωθούμε, ναι ένα μουνί σαν αυτό που αιμοραγεί ανάμεσα στα σκέλια μας. Ας πάψουμε επιτέλους να σοκαριζόμαστε από τα γυμνά μουνιά και να αναπαράγουμε άστοχες φεμινιστικές κριτικές. Η γύμνια ποτέ δεν υποτίμησε τις γυναίκες, αντίθετα το προσεκτικά ημίγυμνο και το διακριτικά γυμνό είναι αυτά που αναπαράγουν την την παθητικότητα του γυναικείου σώματος. Μάκαρι να βγάζαμε όλες φωτογραφίες τα μουνιά μας-κάπως έτσι θα ξεκινούσε η γυναικεία επανάσταση!

Anonymous said...

Θεά- το τελευταίο σχόλιο. Ναι, απίστευτος ο διάλογος και τα σχόλια, και είναι αυτό που λέω ότι η τέχνη χτυπάει φλέβα- γιατί το λιγότερο που μπορεί να καταφέρει η Τέχνη είναι να ξεκινήσει ένα διάλογο- το υψηλότερο να αφυπνίσει από τη λήθη και να υπενθυμίσει την αλήθεια. Το ποίημα μπορεί να συνυπάρχει με κάθε άλλο έργο τέχνης και μη. Τα μουνιά είναι ιερά και αιώνες καταπιεσμένα-όπως και η γυναικεία σεξουαλικότητα γενικότερα. Αφήστε τα ήσυχα. Πολύ καλό το ποίημα- η ελευθερία θα έρθει πρώτα στο μουνί, στο σώμα, στην απενοχοποιημένη έκσταση του σώματος και μετά του πνεύματος.