29.1.14

Ώ! Απόκρυφον























Ώ! Ύσσαξ
 Ώ! Φύσις

Το εκλεκτό σου μαργαριτάρι θα γίνω
Ο σπάνιος πολύτιμος λίθος σου
Θα βλέπω όλη μέρα τις άσεμνες πτυχώσεις σου
Το εκλεκτό σου μαργαριτάρι θα γίνω
και θα σε βλέπω να  τον γλύφεις,
να τεντώνεις τη γλώσσα σου για να τον περιποιηθείς
και αυτός με τη σειρά του θα καυλώνει
θα καυλώνει πολύ όπως εγώ που σε κοιτάζω.
Θα βλέπω το μουνάκι σου να χύνει
να χύνει πάνω στην πούτσα του.
Το εκλεκτό σου μαργαριτάρι θα γίνω
και θα βλέπω τα μουνόχειλα σου
όταν θα τα χαϊδεύεις με τα δαχτυλάκια σου.
Θα με φροντίζεις ολημερίς
και θα μου τραγουδάς για  τον έρωτα σου,
θα σε βλέπω να στήνεσαι στα τέσσερα
και να σε γαμάει με την πρησμένη του την πούτσα.


Ώ! Αιδοίον
Ώ! Αιδώς

Θα μαραζώνω
Θα θαμπώνω
θα μου γυαλίζεις τις ακμές μου
και θα βλέπω τα βλέφαρα σου από κοντά.
Θα μυρίζω την ανάσα σου
Θα στάζεις επάνω μου
τον γλυκό σου ιδρώτα.

Ώ! Απόκρυφον
Ώ! Απόρρητα

Θα σε ακούω να αναστενάζεις
να μιλάς πρόστυχα
να του λες να σε γαμήσει άγρια
να ξεσκίσει με την πούτσα του
το πανέμορφο μουνί σου.

Ώ! Ίακχος
Ώ! Κήπος

Θα σε βλέπω
με ανοιγμένα τα πόδια στο κρεβάτι
να τρίβεις, να τσιμπάς τη κλειτορίδα σου.
Θα με κοιτάζεις
Θα χαμογελάς και θα τρίβεσαι
όλο και πιο δυνατά για να τελειώσεις,
να γεμίσεις με τα χύσια σου
τα  λινά σου ελαιούχα σεντόνια.

Ώ! Κίνυρα
Ώ! Ρόδον
Ώ! Ταύρον
Ώ! Τρυμαλίη











2 comments:

AlexMil said...

καλημερα, αισθησιακο, πανεμορφο,

Larry Cool said...

Ω, τόλμη, τόλμη!
Αναποδογύρισέ τους τα μυαλά!