13.2.10

Nεκρές Ώρες








Θάνατοι
Θάνατοι από κατάθλιψη
Θάνατοι από αμέλεια
Θάνατοι από υπερβολική δόση
Θάνατοι από οργή
από ανία.

Και ο ένας στέκεται μόνος του θλιμμένος.
Και ο άλλος στέκεται μόνος του με ένα απαίσιο κυνικό βλέμμα
Ο επόμενος θυμωμένος
και ο τελευταίος στη σειρά απαξιώνει.

Πουλημένες στιγμές, χωρίς νόημα.
Νεκρές ώρες.
Νεκρές ώρες,
είναι όλα εκείνα τα δευτερόλεπτα
που γαληνεύαμε μέσα στη λήθη της ηρωίνης.
Νεκρές ώρες
είναι όλα εκείνα τα δευτερόλεπτα
που θεωρήσαμε τον πόλεμο
ως μια πιθανή λύση.
Νεκρές ώρες
είναι όλα εκείνα τα δευτερόλεπτα
που ζηλέψαμε τα super models
από το fashion tv.
Νεκρές ώρες,
είναι όλα εκείνα τα δευτερόλεπτα
που με την άκρη της γλώσσας μας
αγγίξαμε τα ηρεμιστικά μας.
Νεκρές ώρες είναι
το βάδισμα του διευθυντή
του Νομισματικού Ταμείου.
Νεκρές ώρες είναι
όλα τα βραβεία , τα κύπελλα και οι υποτροφίες.
Νεκρές ώρες
είναι οι έρευνες για ένα υγιή ανταγωνισμό.

Νεκρές ώρες είναι όλες εκείνες οι στιγμές
που πιστέψαμε πως θα γλιτώσουμε από την τρέλα.
Νεκρές ώρες είναι όλες εκείνες οι ώρες
που αφιερώσαμε στο πρόγραμμα της επόμενης μέρας.

Μην κλαις ,
δεν είσαι μόνη σου
άλλοι τόσοι αγάπη μου φοβούνται
φοβούνται να γδάρουν την καθημερινότητα τους
και υπογράφουν μια απλή σύμβαση εργασίας
ή κλειδώνονται στο πανέμορφο δωμάτιο τους.

Μην κλαις αγάπη μου
είμαστε ελεύθεροι να τα παρατήσουμε όλα
και να αφοσιωθούμε στην επανάσταση.

Μην κλαις αγάπη μου
αγκάλιασε με σφιχτά
και χτύπα με χτύπα με όσο θες

Νεκρές ώρες είναι όλες εκείνες οι ώρες
που μείναμε σιωπηλοί.
Σφραγίσαμε τα χείλη μας και δεν ουρλιάξαμε
δεν ουρλιάξαμε απέναντι σε αυτούς που μισούμε
γιατί
ναι
μισούμε

Μισούμε εσένα
εσένα
που δεν μπορείς να καταλάβεις
και
όταν όλο το μίσος ξεραίνει το λαιμό μου
και
δεν έχω τίποτε άλλο να πω
ο εραστής μου θα με δροσίσει με το σάλιο του

Όλες οι νεκρές μου ώρες θα αφρίσουν
θα φτύσουν το μίσος μου
και κάθε δευτερόλεπτο θα είναι αφιερωμένο στον έρωτα και στην ελευθερία.

3 comments:

Sebastian said...

sissy wraia poiimata gemata aisthima kai pathos, se ta3ideyoun se kosmous pou mono na niwseis mporeis! mou aresei poli auto pou klinei tin apogoiteusi kai to misos me simadia aisiodo3ias!


http://sebastian-road.blogspot.com/

ΠΛΑΝΗΤΑΣ said...

Έγραψες ένα αριστούργημα. Τι άλλο να πω

A1V said...

Πολύ δυνατό - γαμάτο ποίημα!